Monday, February 28, 2011

失業

星: 同你賭吓徐子淇下胎係仔定女?
我: 佢生仔定女關我鬼事咩? 唔賭. 而且我就黎失業冇錢要慳啲呀.
星: 你點會慳啲呀?
我: (暗驚... 因為無厘頭的買咗貴價蛋糕做甜品, 仲無拿拿買咗本雜誌!)
星: 算啦, 你失業我都愛你架!
我: 都講得幾好, 不過如果你講: '你失業我都養你!' 會比較好囉.
星: 依家都係我養你架啦.
我: 咁又好似係喎...

失業好似又真係冇乜大不了?

6 comments:

瑤姑 said...

好幸福呀^^...

芷蔚 said...

一時時啦... :p

小啤 said...

So sweet... I will be loosing my job soon =D

芷蔚 said...

小啤, 你都做主婦啦??

小啤 said...

芷蔚,

I am moving back to HK soon... will be forced to loose my job. I am pretty sure I can't be 主婦 but maybe managing maids at home lah.. I am still hoping to find a job later.

Add oil and I always support u!!

芷蔚 said...

小啤, welcome back! 香港都好易搵工啦, 唔使擔心~

Blog Widget by LinkWithin