Thursday, December 2, 2010

LeanderBabyMassageClass

買 high chair 的時候睇 Leander 的官網得知有送嬰兒按摩班,
係 mothercare 賣嘢啲小姐係冇講你聽的,
要買咗之後自行上網登記.

話說都買咗差唔多成年啦...
但係一路都安排唔到開班,
相信一來冇乜人買 :p
二來有錢買的都自己俾咗錢學按摩或者俾人按啦,
三來都冇乜人好似我地咁鐘意買嘢前睇官網!!

終於終於都有堂上啦,
星星好雀躍因為佢真係好鐘意同瓜瓜按摩,
而瓜瓜一俾人按 (即係摸!) 就會 '咔咔咔' 咁笑出聲.
不過地點就遠咗啲...
... 貝沙灣 ... 個會所!!
(死未!)

山長水遠的去到,
由於本人十個窮未能入住貝沙灣兼未能高攀住係貝沙灣的朋友,
個會所都幾難搵,
電郵中個地址又寫得唔係好清楚又冇地圖.
好在叫屋企人車我地去,
如果搭巴士或者小巴然後行路去搵都行死你!
呢個實在想鬧爆主辦單位!
雖然可以揀香港 / 九龍 / 新界啫,
香港區要去到最西的西真係要 XYZ%^&%&*^*!!
我要帶個 BB 仲要攞好多嘢去架.

官方叫我地帶一套衫兩條毛巾,
加上平日都要帶的奶粉尿片...
成個咕喱咁... 阿星星...
(我要抱仔啦 :P)

開頭以為要差唔多兩個鐘咪叫屋企人走先,
點知只不過係一小時貨仔,
早知叫佢地去香港仔買餸等埋我地啦.
唉.....

入到課室見到放咗 4 塊墊以為有 4 家,
到上堂的時候得番 2 家!
另 1 家 bb 病咗 :(
仲有一塊墊係俾主辦單位個小姐嘅!
瓜瓜就 6 個月啦,
另一個呢?
已經一歲半啦!!
都唔係好肯俾任你舞啦.
(相信都係買咗好耐...)

內容都 ok,
講解咗按摩油同按肚仔,
不過其實有時間可以講多啲囉.
時間有多人又少點解唔教多兩招呢?

走的時候有一大袋的紀念品,
係咩呢??
毛巾一大條! (沖涼嗰隻厚身版, 質地都唔錯.)
不過真係一抽二'能'囉.
早知佢送我就唔洗帶啦.
好在行去到小巴站的時候發現有直車,
25 分鐘小巴就返到屋企啦~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin