Saturday, December 4, 2010

檳城攝影師::KennFoo

總覺得檳城冇乜嘢玩 :p
廟又冇興趣,
森林區又驚蛇蟲鼠蟻,
唔通日日行商場咩???

想搵吓有冇攝影師幫我地一瓜三口影吓相 :p:p
見當地一般攝影都唔係太貴,
家庭照約 2 小時 ~HKD1000-2000.

題外話:
星星第一反應: 又影相!!!
我: 咁我自己同阿瓜影囉~
星: 咁又唔得喎!
(不過佢把口都係話唔影架 :p 到時睇吓點! 錢都俾咗啦~)
(冇得唔搵人影啦, 星星啲攝影技術真係 xyz%^&$#$.... :p:p:p)

首選: Kenn Foo
佢似乎今年至開始攝影師生涯,
但係可能新, 所以佢啲相冇咁 standard,
比較 fresh 同 energetic 啲.
執相模式就更特別!
好似睇漫畫咁~ (風雲嗰隻~)
好彩佢有期!
希望影 1-2 個鐘,
影啲好馬來西亞的外景.

次選: Daniel Yap
同第一個其實差好遠,
真係要決定都要唸吓 :p
不過佢都冇期.
佢再介紹的 Milen Teh 更加唔係我杯茶.

三選: 真係冇啦...

Kenn Foo 一路用電郵溝通,
都回復得好快,
tailor-made 咗個價目表:
- 影兩個鐘任影
- 全部檔案連全部執相
- DVD 一隻
- 一本 8.5" x 8.5" 的 40 頁相簿
- 650 馬幣 (~HKD1600) + 郵費

價錢都 ok,
見我海外顧客俾咗少少折扣啦 :D
地點佢俾咗一系列的地方,
(順便睇吓有乜地方好玩.)
不過佢先收一半叫我電滙,
手續費咁貴又唔係好想,
未決定.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin