Tuesday, December 28, 2010

聖誕節總結

24 號有得早放,
去花墟買咗棵小型聖誕花,
之後去福榮街的大中華晚飯,
味道好, 夠大碟, 周街入錶泊車位,
HK$300 炭燒乳豬, 似葡式燒豬, 要預訂, 唔肥脆口有炭香.
HK$150 鹽燒烏頭, 我老豆大讚話好入味. (有大有細, ~HK$120-180, 我地食中價都有手指頭到手踭咁大條!)
鐵板黑椒豬手, 名物, 黑椒汁好香, 豬手嫩滑, 鐵板超大煙咁上菜型!
東江豆腐煲, 西蘭花冬菇,
仲有芋頭鵝煲, 芋頭吸咗鵝油好得, 鵝就炴完分唔清邊度打邊度就冇心機揀.
六個人都食唔晒,
埋單 ~HK$800.
絕對可以再去.

25 號星期六,
美孚日打咗個邊爐暖 lov lov.

26 號跟十兄弟去咗麥同學之家,
交換禮物 + HaggenDazs 雪糕火鍋,
天氣咁凍但係啲雪糕都熔得幾快囉.
交換禮物得到無印音樂盒, 星星得到遊戲機錢箱.
晚餐於太古坊 Grappa's,
八個人family set,
8 soup + 4 entree + 2 appetizer + 2 pizza + 2 pasta + 8 drink + 8 dessert,
埋單 HK$1417,
真係唔貴喎!
聖誕食個西餐感覺聖誕啲~

27 號就星星的朋友到我家集會.
之前用咗好多個晚上收拾所有的盒!
終於都清理晒所有的地方~ (都係星星清啫 :))
買咗枱櫈,
Ocean Three 訂咗到會,
有得食有得玩.
他們帶來煙火雞同白酒.
突然間又咗咁多人,
覺得間屋原本都唔細喎,
特別個廚房有 5 個人一齊做事都唔迫喎!

2 comments:

三妹 said...

我可能因為得1個BRIDEMAID 冇姐妹,所以希望時間鬆動D啦
我想同多D人傾到計呀

芷蔚 said...

1個BRIDEMAID會唔會太忙? 真係有好多嘢做架喎? 仲有其他人幫手呀???
我覺得如果唔係太貴都可以準備第三套衫有時間咪換囉 :p

Blog Widget by LinkWithin