Wednesday, November 24, 2010

MeetTheMrMen


每一天跟瓜瓜出外,
我都會指住周圍的數字 / 文章同佢講講講,
例如等電梯時係樓層的 ABCD 室,
電梯內的 123456789,
地鐵站的地圖,
各樣各樣瓜瓜都睇得目不轉睛!
瓜瓜每一日都吸收新知識架,
我就口水乾囉 :P

所以決定買多啲東東同佢傾計,
原本是買 Mr Men the Complete Collection,
點知又見到呢本厚紙的 Meet The Mr Men (HK$59),
大大本全彩色印刷非常精美,
就唸住買一本返屋企試吓先,
無謂浪費啦.
另外買多兩盒 flash card,
我呢個係 3 個英文宇的生字版 (HK$29),
另外一盒放咗係媽媽度係數目宇 1-100 (HK$39).

返屋企試過,
瓜瓜全部都好有興趣!
我同佢讀完 Meet The Mr Men 想收埋的話,
佢個頭會跟住本書一齊轉!
之後我就會再讀一次...
如是者就讀咗好幾次 :p
瓜瓜對數目宇咭的定力係 1-50,
之後就忍唔住要移動個頭.
我覺得好好啦!

所以短期內都會再買 Complete Collection,
Meet The Mr Men 得五頁,
瓜瓜唔悶我都悶啦!!

bookazine 會員有 85 折,
我入咗會啦!
不過都俾咗入會費 HK$100,
真係要買多啲至維到皮啦~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin