Tuesday, November 9, 2010

Dermes激光脫毛

開始到 Dermes 原來是久遠前的事.
那個年代非常大花筒的我,
成日都唔知點解的搵到地方去洗錢 :D

那時青春少艾,
大熱天時當然要著背心出街啦!
手腳都光光滑滑,
唯一係腋下的毛髮非常旺盛,
令我非常困擾!
朝早用刀片剃完,
(從未用過蜜臘, 好似好痛咁.)
未到夜晚已經見到黑色的點點蠢蠢欲動!
最怕搭地鐵的時候要舉高手扶住個手柄.

激光脫毛係其中一項認為好值得的 '投資'.
起碼啲錢洗落自己身上,
又一勞永逸! (其實唔止一勞~)

自覺激光脫毛有一定的危險性, (例如燒傷.)
我只會選擇感覺最專門的 Bella 或 Dermes.
其實我係先上咗 Bella, (當時係比較出名.)
不過去到個門口又令我提唔起勁走去,
唔知係覺得好貴定好唔舒服,
總之部電梯開咗門對腳就冇行出去囉.
之後就再去 Dermes.

那一室的白感覺安心潔淨專業,
咪走咗入去聽吓個小姐介紹,
仲記得小姐講解佢部機的圓形咀跟 Bella 的方形咀的分別,
還有什麼追蹤黑色素, 不過燒傷皮膚云云.
成件事情都對脾胃,
順道試做一次唔多痛,
效果卻非常好!
就俾錢完成療程,
是包一世 '保養' 的 :p
這些都是 2004 年的事.

然後的幾次係一次痛過一次!!
第三至五次係直頭唔想再去 :p
每一次都同自己講咬實牙根,
只不過十分鐘,
很快就會過去.
好在事後係覺得非常值得!

當年的價錢是過萬,
依家都係過萬,
感覺好似舒服啲 :p
至少依家唔會幾千就做到同樣的事.

Dermes 的服務真係超讚!
因為唔係今日做完,
下個禮拜就可以再做,
可能要等幾個月再做至有用.
久唔久就有小姐提醒你,
睇你有冇需要上去望一望.
依家都 6 年啦,
都繼續打黎,
做完都唔會 hard sell 囉.
以前仲試過生日送生日蛋糕添!

今次係第 10 次!
發現有 1 條毛~
打埋激光~
死咗~

2 comments:

kAt said...

我都係dermes到打, 裝修/服務/態度都好唔錯

係每次都sell sell sell果下煩
毛孩入去, 應該同魚腩約打牌一樣, 無理由放手

芷蔚 said...

開頭都有 sell 吓我架, 不過我好定力, 咁多年都冇再俾佢 sell 到 :D

Blog Widget by LinkWithin