Sunday, November 7, 2010

紙婚

我很幸福.
結婚一年,
感覺還是有的,
選擇仍是對的,
很好.
希望以後每一年的開頭還是可以如此的說.
------------------------------------------
最鐘意食甜,
有事冇事都買個蛋糕食吓.
月頭想買個結婚蛋糕樣的蛋糕仔慶祝吓,
首選 sevva,
但星期日唔開!!
次選 cake2,
要個幾禮拜前預訂,
去網址選圖樣又麻煩! (食都懶...)
星星又話唔需要,
唉.....
零浪漫........
三選 confetti,
1 磅要 HK$350,
又覺得好似好貴又唔係好靚,
咁不如都係揀個好食啦.
然後又懶再繼續搵啦.
--------------------------------------
呢一年過得好快,
唔覺得結咗婚有乜唔同?
有個人 24/7 都同出同入囉.
不過又唔覺得太多.

好充實,
忙買樓忙生仔忙裝修忙湊仔!
一個星期七日都有節目!

不過家務就唔算太忙,
星星比我整潔又比我勤力,
大部份時間我都係阿懶上身瞓係梳化上網,
我係 facebook 有 3 家店, (好大生意!!)
好忙架!

最大的分別係心態上,
又像重新活過來,
過去種種尤如昨日死咁囉,
以前的事好像離開很遠.

仍然係最想做又冇做就係 table for six.
到依家都好想去,
我唔講已婚應該睇唔出嘅??
星星, 可唔可以出埋錢俾我試一次???

No comments:

Blog Widget by LinkWithin