Friday, November 5, 2010

瓜瓜學習

雖然瓜瓜連轉身都未識的時候,
我地都已經唸咗好多活動俾佢.
呢啲當然係學校以外啦.

我的選擇:
踏躂舞 --> 因為我覺得那些舞者成個人都企得好直, 絕冇寒背! 不過唔覺邊度有小朋友班, 大人班都少啦.
戲劇 --> 我鐘意 dramatic! 瓜瓜應該似我 :p 家燕媽媽或者 PIP 都得!

星星的選擇:
跳彈床 --> 由有咗講到依家, 仲搵埋邊度有得學!
打功夫仲要暑假去武當 --> 呢個好明顯係星星自己想去武當啦.

但係依家都未坐得穩囉...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin