Friday, October 22, 2010

鮎魚 is coming~

據講係一個好強勁的颱風喎!
星期六去飲會唔會改期呢?
唔去又駛唔駛俾人情?
俾幾多?
去咗又唔會有好多人唔到, 咁我可以食雙份兼打包呢?

如果當年結婚嗰日打風, 我會唔會改期呢?
點通知親友? 一改會唔會要改好耐之後? 個場都好 full 喎.
件婚紗咪濕晒? 我會喊架喎!
打大風又吹亂我個頭! 個造型用咗好多心機架!
中途咪唔可以出戶外影相? 攝影師好貴架咪晒錢!!
如果件衫係租嘅大拖尾, 打風整到又濕又霉, 咁要唔要扣好多按金架?
唔改期會唔會冇人到? 我要俾 min. pay 喎!
唸吓都驚!

不過都唔關我事啦, 都嫁咗咯, 就黎一年添啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin