Wednesday, October 27, 2010

HoneyBeBeStudio::影bb相

又影相?
係囉...
瓜瓜都習慣咗被影架啦,
日日都俾媽媽迫住影 :p
咔察~ 咔察~

先多謝林芍芍~
將佢公司的員工優惠送咗俾我!
員工優惠係會得 6 張相 (唔知幾大又或者只係得檔案??) + 1 隻 DVD.
間公司又唔介意我只係提供員工號碼的朋友喎.
(不過都係做生意啫, 再賣相都賺番啦.)

打電話去預約的時間覺得怪怪地架,
有 3 個電話,
9.45am 的時候打去,
第一個打去係傳真線,
第二個打去飛咗留言信箱,
第三個就有個好似剛剛瞓醒的男人聽電話話佢唔係公司會打番轉頭.
直到夜晚就有個女仔打俾我,
可以約下一個星期日!
即時有啲驚~
係咪冇生意呢??
佢又話間公司做咗 10 年架啦.
但係網頁只係介紹佢地整立體手足印,
冇提過影相喎!
最抵死係第二日個男人又打俾我約時間,
我話已經有個女仔幫咗我啦.

影樓又係尖東,
都唔太遠啦!
會影 100+ 的相,
攞番 6 張 bb 相,
即係話有家人合照就一定要俾錢啦.
我問佢點計,
佢話唔同套裝價錢唔同,
幾百到二千左右,
咁都好似唔太貴.
-----------------------------------------------
去到影樓一片白,
入單位前要先除鞋, (但係冇提供拖鞋!)
咁係乾淨定唔乾淨?
地下一片白牆身一片白開放式天花都係一片白!
有兩間玻璃房睇相,
成件事情都非常討好啦.
(好過上次那家好多好多好多! 不過係因為上一家太差 :p)

上一次瓜瓜影相狀態唔好,
今次都好擔心.
不過好快趣就唔驚啦,
因為除咗攝影師哥哥,
仲有兩個美少女姐姐同佢玩~
玩具都有添~
(上次係乜都冇! 物資非常短缺 :p)
所以瓜瓜一路都影得好開心.
(除咗想食奶的時候...)
當然瓜瓜瞓係度太耐都會喊吓,
佢就俾時間我地餵吓奶, 安撫吓,
冇話黑面想快快趣影完.
瞓咗又有瞓咗的影法.
(但係今次瓜瓜點都唔瞓囉!)

攝影技術未知,
但係道具就非常充足,
有我鐘意的毛毛籃,
長尾冷帽, 太陽眼鏡, 領帶, 耳套,
就咁睇都覺得好有趣!!

依家又繼續擔心啦...
非常肯定一定會買相啦!
又破財~

Honey Bebe 官網

No comments:

Blog Widget by LinkWithin