Saturday, October 30, 2010

HoneyBeBeStudio::睇相

一個星期左右就有相睇,
我同星星的想法係睇吓全部買晒幾多錢,
咁就唔洗煩,
我地係格價專家,
唔係講價專家.
預算係 2K,
星星話加個相架都可以.

一坐低小姐叫我地睇一遍先,
都影咗成 170+ 架.
相片唔係太差但又唔覺得好好囉.
因為瓜瓜會郁,
有啲相冇咗頭殼頂,
有啲冇隻手, 有啲冇腳.
有啲同我地一齊影,
但係我地兩個又冇準備,
不修邊幅!
都有啲怪表情之前我冇影過.
都合格嘅.
另外仲有啲好似加咗個星空的 effect 相,
同推高 contrast 的發光相, (好刺眼囉...)
好假,
唔係我地杯茶.

之後小姐叫我地揀相,
我話要先聽 package 先可以揀囉,
都唔知佢點收錢.
由 HK$988-4988,
12 -55 張相, 加吓相架相簿咁.
係咪好似好貴呢?
我再問如果我買晒啲相, 要一個一排三幅相的相架幾多錢?
佢計一計, 話 HK$2300.
都合乎預算就決定啦.
當然佢都話加相簿可以平啲云云,
但係真係冇用囉.

下一步就要選 3 張相放相架,
要全部打橫或全部打直,
想要三張感覺統一啲.
淨係選 3 張都用咗 1 個鐘,
真係要慢慢選唔買晒全部可能到收舖都未走得!

45 日後有貨,
小姐會再打俾我約時間.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin