Friday, November 12, 2010

MyLittleGym::試堂

星星一路都好想瓜瓜參加啲運動類的興趣班,
MyLittleGym 四個月就可以參加啦,
網頁登記就有一個試堂啦.

地點(以為)係尖沙咀,
免費就去吓啦.
一個家長一齊上堂,
家長一定要帶襪啦.

去到尖沙咀海洋中心的店,
原本我係應該去銅鑼灣架囉!
個店員又講尖沙咀的地址俾我聽...
sigh...

1. 佢公司的網頁係冇銅鑼灣分店的地址
2. 去尖沙咀試堂係要俾錢架
3. 網頁登記後又有人打黎約時間, 早一日有人確認 (就係佢講尖沙咀!), 次次打黎都係講英文
4. 尖沙咀店有一個中國人reception, 不過眼見上堂指導的都係外國人
5. 上堂區用玻璃間房 (大約 3 歲的小朋友玩樂中), 家長都坐係出面睇住

anyway.
-------------------------------------------
第二個星期六,
去到銅鑼灣店啦,
比尖沙咀店細少少,
更加冇靚海景啦.

試堂有 5 對家長+ bb,
全部都係第一次,
老師係深膚色的外國人,
有小朋友見到都不停喊架,
語言當然用英文啦.
不過其實 5 個月都未識聽指導,
其實係考緊我 :p
而且大部份的動作都要我抱住佢做,
45 分鐘後我都攰死咗 :p:p:p

動作都好簡單,
其實平時都會同瓜瓜玩,
暫時唔認為需要俾錢出去玩囉.
咁細個專注力唔夠,
每個動作都唔會做得耐.
個哥哥會唱吓歌仔,
但係我冇留意佢唱乜.
又未識大夥兒的交朋友.
再大個啲先啦,
依家實在唔需要.
家吓都唔知我 gym 定瓜 gym!

唔好問間學校究竟好唔好,
一次試堂知道啲乜?
佢話次次唔同主題用唔同的玩意囉,
不過我就覺得好睇小朋友心情能唔能夠維持玩咁耐!
咁細個啲時間好難遷就,
有時太眼瞓,
有時又肚餓,
瓜瓜最後的十分鐘完全唔想玩!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin