Sunday, October 24, 2010

浪跡天崖

我: 星期六約咗朋友食晏, 你去唔去?
星: 唔去啦~ 我帶住阿瓜浪跡天崖~~~~
我: 浪跡天崖??? 你去得邊啫?
星: (好堅持.) 我帶住阿瓜~~~浪~~跡~天崖~~~~
我: (冇你咁好氣.) 得得得, 你地慢慢浪啦. 隨便浪...
.
.
浪跡天崖? 我睇你點走出我五指山!
.
.
.
我: 浪跡天崖有冇冷氣嘆架?
星: 冇.
我: 浪跡天崖有冇私家車坐架?
星: 冇, 要行路.
我: 浪跡天崖係咪去好耐架, 我係咪可以一個人霸住間屋? 定係屋企有個角落叫 '天崖' 呀?
星: !&#*(@^$%

No comments:

Blog Widget by LinkWithin