Saturday, October 9, 2010

我愛我家

新的家是我們共同創造的.
大至梳化, 小至一個茶羹,
每一樣嘢都左搵右搵上網搵世界各地咁搵.
有冇人好似我地兩公婆咁成日上網搵嘢買?
有冇志同道合呢?

每次發掘到一件新物件都好高興~
因為我同星星都好多要求,
而件東西又唔急住用,
我地會慢慢睇,
唔一定係名牌, 唔一定要貴,
但一定要啱用合要求.
那怕一個玻璃墊, 一個唔用膠貼的掛勾仔,
都好用心機的慢慢搵,
睇啱至買.

最新得到的東東係星星訂購來自世界各地的工具, (丹麥的工具箱, 日本的螺絲批, 西班牙的鉗... 佢未買完唔寫住.)
英國訂的 cushion 套,
阿哥係日本幫我買個鐘,
同研究緊美國買的牆勾.

好想近近地飛一轉北京 798 買吓擺設,
又或者泰國翟度翟睇吓碗碟,
如果去日本睇埋瓜瓜的東東就更好啦!
(太長的航程唔啱我,近近地 ok 架啦.)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin