Thursday, September 23, 2010

睇家庭照::MyMemory

一個禮拜就有相睇啦.
睇相之前先介紹加錢的東西.
1. $2000 攞晒全部 / 60+ 的已執檔案, 或者 $3500 攞晒全部 / 60+ 的精修檔案
2. 做大相架, 好似係 $500 (定 $800?) 就有 10" x 30" (好似仲有其他尺吋?) 的韓式相架
好似仲有兩樣嘢,
都唔記得啦,
完全冇心機聽~
因為一早已經決定唔加錢.

睇相呢...
已經執咗同剪裁咗.
(一向覺得唔靚 / 影得唔好的相至要執 :p)
我地影咗 93 張相.
因為後期瓜瓜瞓咗得個瞓樣兼冇換衫,
變咗張張相差唔幾.
亦都由於日日都有同瓜瓜影相,
變咗有好多都覺得可以自己影囉...
結果都揀啲覺得執得特別啲嘅相,
得別係三個人一齊影嗰啲.
基本上我係買手工,
我懶,
平時影咗放上網的相都冇執.

最後佢問可唔可以俾佢地做 demo,
我一口就拒絕啦,
我地低調架麻 :p
完全冇問有乜著數,
兼且唔係影得好好啫.

好就好在小姐俾我地靜靜地睇相,
完全冇 sell 過架,
結果我地又全身而退~
攞埋隻 CD 就走啦.

下一步就係電郵佢地啲相想點執,
(其實都唔知仲有乜嘢要執??)
一個月後同埋個相架一齊攞走.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin