Thursday, September 2, 2010

燈制面板::Clipsal

燈制面板係繼鋅盆以外睇得最多的東東,
係咪好神奇呢??
其實邊個留意你個燈制?
好多人黎探你咩??
星星話呢啲咪留意細節(囉!) :P:P:P

星星說燈制面板要型,
東找西找,
找來某英國品牌: Hamilton,
香港賣 HK$300+/個,
英國原廠 HK$150+/個, 可以郵寄到港.
不過我又唔覺得靚囉 :p 仲娘娘地添 :p
個制又細粒!

都係 Clipsal, 現施耐德呢個好,
平靚正之選!
HK$30+/個之麻~
一間屋隨時有 50+ 個制,
都差好多錢架!

仲要個制係打橫同打直都有得講!
我屋企用開打橫,
佢屋企用打直.
然後佢話一定要打直, 因為佢習慣咗,
咁我就話我都慣咗打橫喎.
我就你定你就我吖?
各不相讓囉.
最後我地決定用最原始的方法: 包剪揼! 一舖定輸贏!
好緊張呀!

第一舖: 大家都出剪!!
因為太緊張而竟然打和,
大家都笑不停... 仲要猜第二次...
我出包... 佢呢... 出咗揼!
yeah!!!
我贏咗!!!
呵呵呵呵呵呵呵呵~~~~~
所以結果燈制就打橫啦~
我地真係無聊死....

2 comments:

mmlo said...

我屋企都係用clipsal , 打橫的 :D

芷蔚 said...

哈哈~ 英雄所見略同! 我真係好鐘意佢大大個制!

Blog Widget by LinkWithin