Monday, September 20, 2010

一家三口::窗鏈


這個一定要介紹,
因為很適合有小朋友的家庭.

我們家的窗口位唔細,
景觀也不錯,
要安裝窗花實在係樣衰老土兼大剎風景.

星星打從睇樓一開始就說要換了那些窗,
改為一大片玻璃令景觀更開揚,
不過換一換要搭棚要洗好幾萬架...
然後行鋁窗店的時候發現這個窗鏈,
可以鎖住個窗唔開得大.
二話不說便決定了,
換一個窗同廁所廚房一樣都係長線投資嘅. (自我安慰中...)

星星問我要唔要學識鎖窗,
(其實就係用六角匙啫?!)
我話唔洗.
星: 可能你覺得熱, 要開大個窗呢?
我: 唔洗, 我唔會覺得熱.
星: 可能你想睇風景呢?
我: 唔會.
星: 如果你想跳落去的時候都要識開架?
我: .............. (笑到停唔到口...)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin