Wednesday, September 15, 2010

搬屋

- 病 -
感冒成個禮拜都未清已經傳染咗星星,
廢事連瓜瓜都病埋,
決定同星星一齊睇醫生,
然後攞張假紙執嘢, (橫掂原本都唸住攞事假.)
點知啲藥勁散,
食到我暈吓暈吓.

- 書 -
上次搬屋已經丟咗好多書,
然後坐月的時候又丟咗啲,
點解今日執嘢都仲有半個書櫃的書,
乜我有讀咁多書咩?

- 衫 -
比我想像中仲要多衫,
好多好多衫,
最大嗰隻紅白藍,
有十幾袋囉!
未計已經俾咗人嗰一大堆.

- 大肚 -
搬走的衫有八成都係唔啱著,
到依家都仲有58kg,
啲衫幾時至著得番??

- 收藏品 -
買下很多的 Tuxedoasm 精品,
幾年都冇掂過,
但係又唔捨得丟,
放到幾時?

- 日記 -
由小學寫到依家啦,
都寫咗好幾本啦.
決定丟棄啦,
結婚之後開展新的人生,
唔需要回首過去.

- 紀念冊 -
小學中學大學的我都有留起來,
不過今次搬屋決定放棄它們,
因為我再不需要別人來告訴我是什麼人.

- 小玩意 -
星星話可以留番俾瓜瓜玩,
不過實在太多啦,
邊玩得咁多?
特別係那些麥當當玩具,
好幾大袋囉...

- 書信 -
多年來收到的書信,
全都丟棄.
廢紙一大箱.

- 老公 -
嫁咗之後樣樣都依賴慣,
自己好似冇用咗好多咁.
不過都樂得舒舒服服 :P

身外物實在太多,
樣樣都要留念,
屋企邊有咁大?
應該係展望將來而唔係沈醉係回憶裡面.

係記得嘅,
冇實物係手都記得,
唔記得嘅,
日日望住都唔知所謂何事.

丟咗半間房的物資,
如果一早就丟棄所有的東東,
可能唔洗搬呢...
不過唔搬又唔會咁有興致的丟咁多嘢.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin