Thursday, September 9, 2010

生多個? 定唔生呢?

生多個?
- 可能生個女呢
- 可能下個似我多啲呢
- 硬件都買晒咯, 生多個都唔駛多好多錢啫
- 一口氣生好過隔幾年又辛苦過
- 依家瓜瓜大個啲有反應, 好得意吖, 又易湊
- 兩個小朋友有個伴都好嘅
- 陀仔都唔係好辛苦啫

唔生?
- 又吹波喎, 剛剛至瘦番少少, 又黎過?
- 坐月真係好辛苦
- 餵人奶仲苦 :(
- 生仔其實唔係唔痛架囉
- 行街又冇得買衫...
- 剛剛返工又大肚, 老闆會唔會想殺咗我? (如果佢知道我想生多個, 會唔會係我未有之前炒咗我?)
- 有冇錢架? 供書教學好貴架
- 兩個小朋友喎, 係咪唔做嘢湊仔好啲呢?
- 我真係咁鐘意小朋友咩??

結果係順其自然啦.
唯一肯定係如果真係生,
無論仔定女都會叫豆豆~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin