Monday, August 2, 2010

環保vs媽媽

當了媽媽之後人都變得環保.
無論這個那個朋友 (不論熟定唔熟...) 跟我說: 俾啲二手bb用品好唔好? 介唔介意??
我一口應承, 絕不介意!
仲拿拿臨揸車去攞,
遠近不拘!

要知道 bb 用品都係好貴架!!
有啲又多一件唔多少一件唔少~
而且都係用一陣就唔啱用要買新嘅,
所以通常二手都仲係好新淨~
加上瓜瓜有 3 個地盤!
每樣嘢都買 3 份真係要了我的命!!!

尋日又得到好多東西循環再用,
網床, 比原本嗰部輕便的 bb 車, 學行車, 地墊, 衫仔....
依家我係環保份子囉!

(阿哥都加入咗,
佢都係朋友度攞咗部 uSurf 模擬衝浪器!,
星星話依家冇時間做 gym 都可以放係屋企減肥!
我玩咗一陣間都攰到傻!)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin