Saturday, August 28, 2010

Oasis Spa::仲夏.和風御酒淨肌之旅


有優惠體驗價的信件,
HK$368 享受Oasis Spa「仲夏.和風御酒淨肌之旅」乙次 (原價 HK$2,900).
還在想要不要去...
及後看到別人部落格寫的體驗好像不錯,
湊仔又湊到好鬼攰!
都係時候抖一抖~
3 小時又 facial 又按摩喎, 好抵!

早兩日前預約,
早一日有電話到再確認.
一去到就由電話確認的Karen招呼,
填完資料就有另一位 Joey 帶我入房.
可能因為新店仲有工程??
係走廊見到好幾個男人搬運 / 行來行去囉!

間房好大,
張床已經大過一般的店,
然後仲有衣櫃, 洗手盤, 梳妝台, 大大張座椅!
仲要放儀器呢!

小姐話通常係先 facial 後按摩,
所以我做 facial 先.
不過真的有關係嗎?
佢都完全冇介紹過個流程係點??

「金水晶水潤光采」的面部療程
先聞香薰,
但係我好憎, 好想叫佢攞走 :p
之後用浸咗清酒加甘油做的 paper mask 去角質,
再加一個 bio mask 用微電流,
一大餅面膜放係面上面, 有少少重.
繼而做針清, 都有啲痛,
亦都唔夠我係 borghese 做開的細心,
不過做完塊面就真係一點紅都冇啦.
修眉就感覺有啲求其.
然後再做機,
有個好似打摏的棒棒一路 '導入' 塊面,
不過部機的風扇好嘈,
而且導入的時候枝棒 '吱吱' 的高頻十個擾民,
好頭痛 :p
最後再做多個軟膜,
休息一陣.
做咗 3 個 mask,
好乾淨!

下一步就係同一個地點做「香薰淋巴纖身按摩」.
先用熱海鹽做背部按摩,
呢個就一般啦,
好似泰式用個藥包印吓印吓,
都唔知印乜...
之後按摩就好鬼死舒服!!
個姐姐手指好有力囉!
80 分鐘後段都仲係好得~
(但係我唔知姐姐叫乜嘢名...)
雖然只係 80分鐘,
但係我覺得按咗好耐,
按完之後真係全身都安落晒,
仲好似 firm 咗 :p

最後按摩師問我係咪係房度換衫,
我反問佢有冇地方沖涼囉?
成身油喎??
唔通冇唸住俾我沖涼?
沖涼房裡面的用品同 facial 一樣都係用全線 H2O 產品, 正!
不過又到我沖完涼吹晒頭至同我講更衣室係有 sauna 架囉!
而且有個貴妃椅區可以休息添!
激死...

整個療程做足 3 個鐘,
絕不欺場!
仲要唔停手咁做咗好多嘢!
最後飲杯花茶,
好嘆世界呀~

出到黎當然要再同 sales 姐姐吹兩句啦.
小姐冇硬銷,
我都有問按摩價錢,
有 10+ 種按摩選擇, ~60-80 分鐘,
12 次 ~$6000-7000 (突然唔記得咗幾錢...)
但係要 6 個月內用完.
25 次 ~$13000
但係要 9 個月內用完.
呢有咁富貴可以做得咁密...
不過佢話佢地成日做推廣,
壹週刊 / 新假期等都有,
四季推出不同的主題,
而且下次可以再以推廣價試其他款式囉!
唔會話只限新客戶!

不如下次我地一班人一齊去啦!

Oasis Spa 尖沙咀旗艦店
地址:尖沙咀海港城港威大廈1座10樓1002, 8-12室
查詢及預約:2956 0988
營業時間:星期一至日10:00-22:00

No comments:

Blog Widget by LinkWithin