Sunday, August 29, 2010

我係包租婆!

正式榮升包租婆~ 呵呵~
估唔到咁快就租得出!
半日就攪掂啦.

作為包租婆,
當然想收多啲租啦,
但係租客本身都好重要,
最怕職業租客.

第一個黎睇樓的係一對夫婦,
老公做工程養一家四口,
賣咗樓搵屋租,
兩個樣都好斯文,
我對佢地好有好感!
佢地一睇就好鐘意仲即刻講價.
不過佢地俾唔到我地心目中的價錢.
星星話租俾人都係睇錢, 好人冇用喎.
咁又係嘅...

第二個呢, 係後生的情侶兩對.
話就話係一對租, 另一對朋友幫手睇吓,
但係我聽到佢地不停問間細房可唔可以放雙人床!
(實得架, 放到床但閂唔到門囉!)
太後生我都怕怕地.
驚攪到間屋烏煙瘴氣 :p

第三家就一家三口+工人,
囡囡 9 歲都 ok 啦.
兩公婆職業都穩定,
又係賣咗樓再租地方.
而且有工人,
間屋的保養應該都好啲啦.
乜都唔洗我整又唔多講價!

就係咁,
個經紀用咗唔洗兩個鐘就做咗我地生意啦.
下個月就要搬屋啦,
但係新屋都仲未裝修完囉.

2 comments:

Anonymous said...

點解你新屋好似整左好耐咁既?
BABY

芷蔚 said...

因為之前大肚唔可以裝修就短租咗俾人, 生咗至開工, 不過都整得好慢, 瓜瓜都 3 個月啦... 不過農曆七月又唔可以搬屋又冇催佢囉.

Blog Widget by LinkWithin