Wednesday, July 21, 2010

林貝兒XOvs雪印思敏兒

原本唸住餵人奶係唔需要奶粉,
但係呢個唸法係錯架!
因為頭嗰幾日未上奶,
BB 係未必飽嘅,
而且瓜瓜大大吓都食得唔少,
人奶佢好快就餓,
好彩我一早都有預備奶粉.

一罐係韓國林貝兒,
之前唔洗錢攞嘅.
仲有日本雪印思敏兒兩罐,
就係入 BB 會送嘅.

初時瓜瓜早上就食人奶,
晚上就食奶粉,
因為食奶粉飽啲,
大家都可以瞓多啲.
同時有食人奶,
都冇話腸胃適唔適應,
奶粉兩隻都試吓比較吓.

結果我覺得林貝兒好啲.

1.
啲奶粉易溶啲,
唔會一舊舊.
唔需要好熱的水去溶,
咁就唔怕太熱整親BB.
出街都方便啲.

2.
味道有少少雲尼拿香,
唔會太油太甜.

3.
便便好好,
陪月員話即係隻奶粉近似人奶,
唔會太熱氣.

4.
食雪印的時間,
便便臭過大人肚痾!!
不過好處就係你一定會即刻同佢換片!!

5.
唯一唔好處係始終係新牌子,
好少地方有得賣,
好在可以去藥房訂貨,
兩日就有貨啦.

2 comments:

阿儀 said...

1.想問問你回奶的時候有無每次都泵清or泵到唔漲痛就算架?
2.我依家每次泵完左邊再泵右邊的時候,左邊又開始做奶,搞到好似永世都泵唔清咁...你有無呢啲情況出現呢? 到底又應唔應該泵清呢?
3.你知唔知一日入面可唔可以又飲豆豉水又飲豬潤湯架?有無話空肚定飽肚飲會work啲架?
4.我依家泵奶的速度比之前快咗好多,差唔多係以前一半嘅時間,你又知唔知係咪正常呢?
真係唔好意思,一下子問你咁多問題,不過我實在好困擾,我好想快啲斷,但係又偏偏斷唔到...好沮喪~

芷蔚 said...

回奶初期係辛苦啲啦, 因為你已經上咗奶, 想停都唔係一朝一夕. 我都用咗兩個禮拜至叫做唔谷.
1.想問問你回奶的時候有無每次都泵清or泵到唔漲痛就算架?
2.我依家每次泵完左邊再泵右邊的時候,左邊又開始做奶,搞到好似永世都泵唔清咁...你有無呢啲情況出現呢? 到底又應唔應該泵清呢?
-->
我清九成啦, 因為覺得可以過耐啲至再痛.
我係盡量忍到非常頂唔順至泵.因為理論上係清晒係會令腦部叫佢製奶, 所以唔應該清晒. 忍吓啦, 對於回奶, 呢個係惡性循環.
3.你知唔知一日入面可唔可以又飲豆豉水又飲豬潤湯架?有無話空肚定飽肚飲會work啲架?
-->
可以兩樣都飲.
空肚同飽肚我都試過, 總覺得空肚吸收啲囉.
陪月教瞓覺之前飲, 因為瞓覺的時候製奶最多.
4.我依家泵奶的速度比之前快咗好多,差唔多係以前一半嘅時間,你又知唔知係咪正常呢?
-->
呢個同回奶無關, 只係因為已經上奶.
泵奶係應該愈黎愈快, 而且你都熟手咗.
真係唔好意思,一下子問你咁多問題,不過我實在好困擾,我好想快啲斷,但係又偏偏斷唔到...好沮喪~
--> 唔好客氣啦~ 大家分享吓啫!

Blog Widget by LinkWithin