Friday, July 9, 2010

餵人奶::回奶


因為每一日都飲魚湯兼且又好多補身飲品,
加上瞓多啲,
奶水都尚算充足.
第一次泵都有 120ml,
平時都有 150-200ml,
一日泵 4-6 次 (另埋身餵 4-6 次, 又或者先餵後泵),
每次一個鐘,
半夜都要喎...
同埋身餵仔差唔多.
但係個仔直接飲奶樽就快好多,
同樣 150ml, 20-30 分鐘就飲晒,
因為埋身食得太耐會攰會瞓,
而且瓜瓜大大吓唔夠飽餵得密,
大家都冇得瞓.
加上人奶冇奶粉咁飽肚,
瓜瓜食極唔飽.

今日最後一包冰奶都飲埋啦,
正式收工.
(結果食唔晒, 又食多兩日;P)
最後一篇關於人奶,
回奶唔係一朝一夕,
都係慢慢黎.

我試過食乳鴿, 淡豆豉水, 豬潤水.
淡豆豉水好似麵豉湯,
相對下最得都係豬潤水.

不過我唔食豬潤,
我個陪月好好,
幫我用先用酒劈味,
再用薑蔥煲,
不過都成個禮拜至有啲效果.
(呢個因人而異啦.)

冇谷奶舒服晒,
出街可以去得耐啲~

15 comments:

阿儀 said...

多謝你嘅分享!!真係唔餵過都唔知箇中的痛苦~ 願我地嘅仔仔有一日知道我們曾經為他付出的這份愛!!

芷蔚 said...

仔通常都冇心肝:P 我都唔望佢多謝我啦, 望佢健康, 照顧到自己就算啦.

阿儀 said...

咁又係~!!

阿儀 said...

想問問你當時係咪連續一個星期,日日都飲豬潤湯先回奶架?

芷蔚 said...

係日日飲, 唔止一個禮拜, 依家都仲飲緊, 都差唔多三個禮拜啦.

阿儀 said...

噢~ 果然唔係一朝一夕嘅事,咁你依家回咗奶未呀? 我已經又食乳鴿,朱古力...都唔見有起色,依家係差淡豆豉未試咋...

芷蔚 said...

因人而異啦. 有人食一次就冇奶啦.
今個禮拜冇咗谷奶的問題, 最後一次泵係上個星期六.

阿儀 said...

回奶比上奶難十倍...

阿儀 said...

sorry又係我,想問你嘅豬潤湯有無落瘦肉一齊煲架?同埋洗唔洗食埋啲潤架呢?

芷蔚 said...

陪月員話起碼買 $10 豬潤, 唔好太少.
想快啲咪早晚都飲.
落瘦肉煲甜啲, 用途就冇乜關係.
我一日飲一大碗, 豬潤冇食到, 用途都係冇乜關係.
另外唔好再飲魚湯 (或其他增奶物品), 飲少啲水.

阿儀 said...

咁有無話用幾多水去煲果10蚊豬潤呀?

芷蔚 said...

$10 煲一湯碗飲一次, 可以加薑/ 蔥/ 莞茜一齊煲.

阿儀 said...

十萬個謝!!

芷蔚 said...

舉手之勞~ 打兩隻字啫~

阿儀 said...

谷奶的日子真係好想死!!個胸好似要爆咁~

Blog Widget by LinkWithin