Monday, July 26, 2010

瓜瓜::2Months


1.
BB 真係大得好快,
依家隻瓜係出世嘅兩倍!
雖然日日見住,
都忍唔住突然間會覺得大咗好多!

2.
日日有新事,
瓜瓜每日都好似識多一點點,
我又了解佢多一點.

3.
星星成日問我想幾時返工,
其實都好矛盾,
好想見證瓜瓜的成長多一點,
但係有時又覺得全職媽媽好攰兼困身 :P
或者瓜瓜大啲先啦,
依家都係食同瞓的時間比較多.

4.
成日都好想抱吓,
但係又驚抱慣咗,
之但係大啲想抱佢都未必俾你抱,
結果都係成日抱住佢.

5.
睇番大肚的相,
都好難想像到當日成個腫到豬頭丙咁樣.
望吓個肚皮,
直頭覺得不可思議!
再回想餵人奶的一個月,
簡直天昏地暗!!

6.
要知有冇嫁錯郎,
生個仔你就知啦.
有個仔多好多好多問題,
又好多好多嘢做囉!
星星很好,
他負責的工作很多: 幫瓜洗澡, 換片, 餵奶, 洗奶樽都係佢的工作範圍內.
我? 幫瓜洗面洗口, 洗衫, 洗紗巾, 餵奶, 分奶粉, 換片, 都好忙架.

7.
覺得生活太清閒咩?
生個仔你兩公婆都忙到乜嘢咁!

8.
一路都想買樣嘢送俾自己當做獎勵咁辛苦,
但係睇極都唔啱,
唯有續個貴 Facial 當獎咗啦...
星星會唔會 sponsor 一份呢??
-----------------------------------------
5 weeks
你的嬰兒正在了解他有手、手指、腳和腳趾。 直到現在,他還未知道她的手腳是她的身體的一部分,也不知道他可以用它們抓取任何她喜歡的東西。

你的小寶貝也開始說得比較多了。 當然不是說話,但是她咯咯聲和呼嚕聲增加了,這是她語言能力發展的開始。 她最喜愛的聲音是人的聲音,尤其是妳和妳另一半的聲音,抓住對你寶寶交談的每個機會。 她會特別留意高頻率的聲音, 你要注意從低頻率的聲音開始到高音調。 在每一種文化下,每一對父母都會很自然地用這種像唱歌一樣的方式對他們的嬰兒說話, 它被稱為" 兒語" 。

6 weeks
你的嬰兒會對著你微笑了嗎?如果不,他即將會。

在6 周大時,大約一半的嬰兒能認出他們的父母, 而大多數的嬰兒會高興地歡迎媽媽或者爸爸,並且是興奮地笑咯咯的。這" 微笑"就是嬰兒發展社交能力的第一個跡象。更不用說,這更的寶寶在情感滿足上的一個里程碑。

此外,你的嬰兒也能斜視,噘起他的唇,抬起他的眉毛,並且張大他的眼睛。這些特殊習慣是無意識的 - 當他斜視時,並不是因為他正深入的思考。 你的嬰兒一直在密切觀察你的行為,並且他正試著跟你一樣做出不同的面部表達模式, 透過這項練習,他正步步學習溝通的能力,幫助他在這個世界上與他人相處。

7 weeks
寶寶的移動現正漸漸地變得更平順,更協調了。天生的反射性動作已經逐漸消失。你將發現到寶寶現在能主動抓住物件- 如毛巾、湯匙和媽媽的小手指。在鬆開之前,寶寶會抓住物件一段時間,並隨意搖動。

寶寶現在能穩定地抬起他的頭,他會更清楚看見並理解他的手指和手是附在身體上,她可能也會認為握在手中的物件是手的擴展部分。你可以鼓勵他做手部的練習,以幫助確認他的手是可以自由活動的。 不要總是讓他們裹在被褥內或替雙手長期帶上小手套,拿有多種形狀且不大不小的東西和玩具給他握在手中。當他仰臥時,吊些玩具懸掛在搖籃或小床上,這會讓她覺得很有趣。

info from Johnson's Baby

7 comments:

阿儀 said...

真係感同身受!!
我地同樣都有個好老公...
我都有諗過買樣嘢獎勵自己,不過都係唔知自己想要乜,好想買衫褲鞋襪,但係又成日都諗住修咗身先算,所以最終換咗個電話,哈哈!

芷蔚 said...

衫褲我有買呀, 舊嗰啲都唔啱著但又就黎返工!

阿儀 said...

我依家都係著番產前果D咋,不過由於谷奶,好多上身衫都好窄,所以著黎著去都係果幾件...褲我又唔想買住,唯有都係著番legging先...
話你知吖,我最終飲咗十幾劑豆豉水先有D起色咋,個醫師話我身體好喎,人地一般飲兩三劑就ok,而我就比較例外...
係呢,你體重打回原形未呀?我都好驚到我返工果陣都仲有個豪華團痴住喺身...Y_Y

芷蔚 said...

依家冇谷奶, 個胸都回復得七七八八啦. 所以舊衫開始著得番, 但係都係覺得背脊厚肉咗 :P
褲就都係著 leggings. 肚腩, patpat 同大脾都係重災區! 仲要多少少時間囉. 唯有著裙啦.
仲要減多 10 磅呀!
總之都係繼續努力啦, 返咗工應該減得快啲.

阿儀 said...

講開又講,你個傷口好番未呀? 我依家出街都要碎步行,坐又唔坐得硬凳,好慘!!
我都係仲有十磅肥膏喺身...

芷蔚 said...

傷口一早好番啦. 冇特別痛過喎. 可能我屋企冇硬凳啦. 反而肌肉仲未收緊, 有時大笑的時候有小小想失禁囉.

阿儀 said...

其實都唔知係咪因為聯得太多針,我見住佢起碼聯咗十針,依家唯有訓多啲等個傷口快啲好啦...

Blog Widget by LinkWithin