Wednesday, June 16, 2010

有仔新生活::3Weeks


由於瓜瓜開始大食,
我又有啲體力透支想瞓,
所以瓜瓜開始要補給奶粉而我又要開始做啲儲備.
睇佢著的衫仔,
佢高咗唔少啦.

開支奶粉俾瓜瓜,
佢可以嘭嘭聲的食 120ml.
我第一次試用個奶泵,
做番 120ml,
用咗兩個鐘!
(不過試多幾次就好好多啦, 時間用少啲, 泵奶都多啲.)

如果我係瓜瓜, 點會同你慢慢埋身食兩個鐘,
俾你食得快過個泵一倍,
都一個鐘啦.
攰死人咩...
醫生話 bb 食一次人奶好似跑咗個步咁,
每次食完瓜瓜都抖晒大氣,
要休息好一陣子,
睇見佢都辛苦.
泵出黎成支食,
大家都舒服~

今日我地仲嘗試帶瓜瓜出街,
睇吓可以出幾耐,
會唔會帶漏嘢,
結果非常成功,
玩咗三個鐘,
仲飲咗個茶添~
其實大部份時間瓜瓜都係瞓,
最開心係我~
終於可以離開監獄一陣子,
呵呵~~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin