Wednesday, June 9, 2010

走佬袋必需品清單

東區醫院指引的全部用品:
必須物品:
產科紀錄咭
夫及孕婦身份証

日常用品:
洗漱用品 --> 個人需要
暖水壺/水杯 --> 個人需要
胸圍兩個(以備後用) --> 都係個人需要啦.
拖鞋 --> 一定要啦, 著同除都方便.
網褲 X4 --> 人地話可以洗番再著, 但係係醫院點洗? 而且都好平啫. 佩儷比較好用, 彈性高啲, 之後係醫院再買 Hanmann, 條橡筋超緊囉, 一啲都唔舒服.
產婦專用衛生巾三包 --> 吊帶型係產前用, 我就一包十塊都用唔晒.
(請勿用黏貼型) --> 黏貼型係產後用, 帶一包去醫院得啦. 結果我用咗兩包, 用量視乎惡露, 後期用一般衛生巾都得.
藍紙墊 20張(2包) --> 2 包係醫院都用晒, 張睡床要用, 生緊仔的時候張生仔床都用, 仲換得好密. 呢個就真係買多咗都唔怕, 之後 BB 換片都有用.
大毛巾(沐浴用)--> 用廚房紙比較好, 我冇帶大毛巾.

嬰兒用品:
初生嬰兒紙尿片 --> 約帶 30 條啦, 至少夠三日兩夜用.
包嬰兒之毛巾 2 條 --> 1 條都夠啦, 因為醫院同 BB 著好幾件衫, 包被都係裝飾用多 :P
紙面巾 2 盒 --> 我冇準備, 亦唔需要, 都未有奶嘔.
棉花 1 包 (抹臀用) --> 1 盒 BB 濕紙巾就 OK.
初生嬰兒羊毛內衣 2 件 --> 我準備咗 1 件, 不過都冇著過, 如果住私家房就可以著自己衫.
出院時的衣服及包被 --> 咪出院嗰日至攞去囉, 一般都住三日兩夜.
--> 加個餵奶枕都得, 醫院個枕頭好鬼重.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin