Friday, June 4, 2010

有仔新生活

1.
最辛苦的第一個星期過去啦,
持續日日都係斷斷續續瞓得幾個鐘,
但係都唔係太攰,
仲 OK,
唔通唔理個仔咩?
隨住多咗奶,
瓜瓜食得飽就瞓耐啲,
咁我都可以休息多少少.

不過佢好快就俾咗第二個難題,
食--掃風--抱一陣落格--便便--肚餓
為一循環,
食需時 20-40 分鐘,
掃風+抱要 15 分鐘,
大便需時約 30 分鐘.
每次便完都要即刻再食 30 分鐘,
再掃風+抱 15 分鐘.
成晚都未停過到,
接住接住落,
攰到我傻咗.
試過連續 4 個循環,
2300 玩到 0400.

2.
係咪個個媽媽都覺得自己個仔好靚仔架呢??
我真心的覺得瓜瓜好靚仔噃 :P

3.
唔好打俾我, 我需要休息.
本身已經難入睡,
嘈醒咗又瞓唔番,
一日斷續的瞓得幾個鐘,
仲要不定時,
瓜瓜瞓, 我就有得瞓.
但係有機會都唔代表我瞓得著,
就算瞓得都係醒瞓嗰隻,
到瓜瓜醒咗就又要食.
心理壓力唔細,
一合上眼就見到自己整親瓜瓜.

夜晚星星瞓覺超嘈,
又一定要開冷氣, (對於依家的我黎講太凍啦.)
第二朝又要返工,
唔想騷擾佢,
我瞓梳化大家都可以瞓得好啲.

我的生活好似苦行憎.
瞓覺真係好奢侈,
電話除咗搵吓心理輔導都唔敢打多個.
上網 / 寫部落格 / 玩一陣 FB 已經係最大的心靈安慰.
要關心我留個言得啦,
多謝合作.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin