Friday, June 11, 2010

餵人奶(5)

又請咗個新陪月員,
呢個就真係頭頭是道咁.
做咗七,八年,
希望返工的時候真係做得好啦.

佢話做咗咁耐,
我係第一個過咗兩個禮拜仍然堅持 24 小時每一次都捧住個仔唔揼出黎而且完全唔加奶粉嘅.
冇理由架??
得我一個咁戇居??

係屋企就緊係唔會想揼出黎啦,
直接食營養價值高啲,
餵人奶都係想有益啫,
揼出黎營養會慢慢流失.
一係唔做,
做就冇理由做啲唔做啲.

坦白講我成日都好想摏瓜瓜,
長期好似饑民咁,
冇得食就鬼殺咁嘈,
食一陣就瞓著覺,
但係見到佢食飽好滿足的個衰樣,
又覺得一切都係值得嘅.

我同瓜瓜講得最多就係:
駛唔駛喊得咁淒涼呀? 有冇咁肚餓呀? 3 年冇食飯呀?
你係食至好, 一陣我抱起你食兩啖唔食我就打鑊你!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin