Wednesday, June 9, 2010

生仔4D3N::Day2::瓜瓜不停食食食

Day 1

7:30 食早餐, 一碗粥一小個包.
食之無味, 好眼瞓啦...
但係又需要好多體力,
迫自己食咗佢囉.

食完早餐又要餵仔.
然後就有妹妹仔醫生巡房.
望吓個傷口冇乜嘢啦,
問我有冇覺得有啲乜嘢?
我話對腳好似唔係自己嘅咁, 好似植物人咁.
佢笑一笑就冇理我啦.
係咪以為我講笑呢?

跟住的一日就係不停的排隊餵仔,
餵完仔就到我就不停食,
一餵完仔就餓死人,
好彩媽媽準備咗好多嘢俾我食.
食飽咗就可以瞓一小陣,
直至下一次護士嗌 62 號太太.

好攰又好忙,
成日餵仔,
就算探期都餵緊仔.

Continues..... Day 3

No comments:

Blog Widget by LinkWithin