Friday, June 11, 2010

餵人奶(4)

餵人奶是苦行僧的鍛鍊:
1. 耐性
坐成個鐘之餘仲要留意瓜瓜有冇繼續食.

2. 手力
持續增重的瓜瓜, 一日捧 10 次, 每次 1 個鐘, 餵奶+掃風,
我好快有老鼠仔.

3. 隨時隨地都瞓得著
瓜瓜唔瞓我冇得瞓,
佢瞓著我都拿拿臨準備被舖.

4. 體能
長期抗戰,
長期都好攰.

5. 意志
成日都好氣餒,
瓜瓜又未識講,
都唔知佢做乜.
又唔知點解成日都喊,
成日都好似食極唔飽.
好磨人.

可惜,
我樣樣半桶水.

2 comments:

raymond925 said...

見你真的好辛苦, 雖然我係男人但諗起都攰, 做女人真偉大, 未生之前受盡月事之折磨, 生完又要用身體哺乳,還要適應生理的變化, 你要頂住呀,你手抱的bb唔識動唔識講, 雖然令你好倦,但他需要你, BB的成長靠妳了!

芷蔚 said...

謝謝你的支持.

Blog Widget by LinkWithin