Thursday, June 3, 2010

陪月員 2 號

陪月員返咗三日,
用處係幫 BB 沖涼換片同煮飯俾我食.
當然重要的係佢的專業小偏方,
佢煮的食物都 OK 啦.

不過實在係囉唆,
唉! 最怕人碎碎念...
佢的職責就係咁,
要提醒你呢樣做得嗰樣唔做得.

不過我有更多的不滿,
佢成日講就話人地用烚奶煲好方便,
我堅持用不锈綱煲明火烚.
我媽媽鐘意用清水幫瓜瓜抹 patpat,
佢又係咁話人地用棉花咁咁咁,
(最慘係仲要發現佢抹得唔乾淨!)
仲話人地淨係著和尚袍唔著蛤蜊衣,
(因為唔洗穿腳!)
我想瓜瓜靚仔啲得唔得先?
樣樣都想方便佢,
明明你係陪月,
你幫我就要跟我嗰套.

屋企大廈維修 0900-1800 冇煤氣,
佢問我點幫 bb 沖涼,
我話用電水煲加凍水咪得囉.
仍堅持冇煤氣喎,
當聽我唔到.
而且如果佢有心幫我,
遲少少收工就有煤氣可以幫瓜瓜沖埋涼.

冇煤氣又不能明火煮食,
成日同我講唔好飲水,
要飲炒米茶,
但係冇火又炒唔到米,
有心就係屋企炒啲過黎囉,
晒你好多時間咩?
計番你工時囉.

我唔係要個工人,
但係要個方便,
星期日一定唔到, 因為要返教會.
叫佢早啲黎 0800-1600 又唔得,
夜啲走 1000-1800 又話自己屋企買唔到餸,
一定要返 0900-1700,
家吓方便佢定方便我?
餵奶我全程自己做佢都忙少樣啦.
一日淨係煮個一餸午飯煲個湯, 幫瓜瓜換片沖涼, (仲要咁啱呢幾日都冇煤氣佢又做少樣!)
夜晚嗰餐準備材料要我自己煮, (而且佢從來冇問過使唔使預埋我老公!)
得閒自己煮就唔使請你啦?
俾錢你黎幫我囉,
況且明明斷鐘計,
叫你返寫字樓呀?
因乜事唔可以改時間?

佢以為我真係無飯煮婦就乜都唔識,
煮餐飯做乜嘢要幾耐我心中有數,
成日係度扮忙,
同我講佢做咗呢樣嗰樣,
全部都係佢份內事.

完全唔覺得佢係度幫到手,
總之就非常不滿,
叫星星打去同個代理講要換人!

1 comment:

Anonymous said...

佢唔係人工人, 只係陪月。都係跟行情做事。講好咗時間, 當然唔會變。亦無理由幫你係其他時間做額外嘢。陪月就只係照顧你一個, 當然唔會理你老公。我諗你都係請個工人實際啲。

Blog Widget by LinkWithin