Thursday, May 6, 2010

Scrapblog 製成品

懶人如我...
真係唔知平時做乜架囉 :p
一早已經收到,
一早已經發現有問題,
但係隔咗成個月先至跟進...

3 月 9 日 落的單,
好像是在 3 月 17 / 18 日左右收到相簿吧?!
點解會記得??
因為係 16 日的時候手痕登入網站睇吓,
佢無端端話我張單取消咗!!
咁當然拿拿臨寄個電郵去問清楚.
呢頭收到客服部 Maria 回覆話電腦攪錯,
嗰頭已經收到速遞的製成品啦.

因為不是用厚紙,
得到的是薄薄的一本書仔,
感覺怪怪,
不過有喜歡的排列圖案, 還是 ok 的.
最失敗係有某幾頁數的相片偏紅,
只是部份啦,
大家好似暴曬過後的燒豬 :p
又懶懶閒的沒有跟進.

到 4 月 7 日再電郵去投訴一下那個怪色的相片,
Maria 叫我影一影個嗰啲燒豬照佢睇,
如是者又過咗差唔多一個月...
終於係 5 月 1 日放假的時間我用手機係咁意影咗張低像數的相電郵俾佢.

Maria 都好快回覆,
除去時差, 基本上係即日覆,
佢免費俾我印多本兼免郵費!
仲叫我之後俾番個 order# 佢繼續幫我跟進~
呢啲咪服務囉!

但係十級懶的我仲未印囉 :p:p:p

No comments:

Blog Widget by LinkWithin