Thursday, May 13, 2010

最近在看::敗犬女王+穿 Kenzo 的女人

在看 '敗犬女王',

對, 是很久的片子啦,
不過一路都唔多喜歡阮經天,
所以沒有特別的要看啦.
但呢期成日上網唔知做乜就睇吓啦.
結果係: 相當有共鳴.
有很多的情節都讓我哭了.
楊謹華都愈睇愈靚.
(今日經過 VCD 店, 有齣叫做熟女慾望日記, 又名 夢想結婚的女人/淑女日記 的舊片, 好似都 OK 咁.)

經年的等待也試過,
姐弟戀我試過,
跟年紀長的男生一起都試過.
到了三十好幾, 對於婚姻的期盼亦嘗過.

故事一路播放,
前事歷歷在目.

另一半突然消失了.
是我的過錯嗎?
我做過了什麼?
還是因為我少做了些什麼?

那種等待的煎熬,
一個人的孤單同寂寞,
夜晚流流長唔知做乜好.

等待後發現世界已經不同了,
你以為桃花依舊,
原本大家都成長啦.

突然又回來了,
我有必要一定要等你嗎?
愛情好脆弱,
人來人往,
機會唔等人.
但係冇等仍然單身的你好似係我錯咁.

年紀大處事較深思熟慮,
年輕人較橫衝直撞.
各有各好,
視乎當時的心態.

等同於婚姻,
到了某一個階段就會想結婚生仔,
係你想結婚的時候遇到另一個也是想結婚的人,
才叫遇到對的人.

一個人打發時間的最佳方法係自我增值,
活得比你好從來都係最佳的生存方式.
-----------------------------------------------------

文字書在看 '穿 Kenzo 的女人',

是總監的推介.
好像是 70 年代的王迪詩,
香港中女群的男歡女愛.
也是一個自以為是 / 自視過高的女人的故事.
不過這也是我們的寫照,
你揀人, 人揀你,
總有點似曾相識的劇情.
最衰係本書又厚又重囉.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin