Saturday, May 22, 2010

Fisher-Price 開倉

是成個禮拜前的事.
嗰日難得的攞到頭條日報,
見到渴望多時的 Fisher-Price 開倉廣告,
係公司附近,
一定要上去望一望啦!
(開倉開到 6 月 6 日.)

我唔介意小朋友玩玩具,
從玩耍中學習,
係小朋友的樂趣,
可以同一齊玩就更加促進親子關係,
但係會介意件玩具係咪益智同埋安全.
Fisher-Price 係益智玩具中的名牌,
價錢唔平,
開倉一年一次, 慳得就慳啦.

不過其實最需要最想買的都已經買咗啦....
仲見到蝕咗添, 激死!
Fisher-Price 踢踢腳小鋼琴 --> 開倉價 HK$250, 好在我買平咗少少...
Fisher-Price 熱帶雨林動物音樂 --> 開倉價 HK$300, 呢個就蝕大本啦!
基本上所有大大件的玩具都好抵買囉,
有啲都有半價架.
有啲款式出面都冇得賣啦,
過氣到官網都冇資料架啦,
但係益智玩具又有乜所謂呢?
另外好多都係 6 個月起至識玩,
所以都唔買得咁多.
同場仲有 cars / hot wheels / 少量 thomas.
下年啦,
應該可以買多啲.

星星都傻架,
佢話如果瓜瓜自己識黎揀就好啦!
有排都未得啦!
而且一個小朋友自己識揀就買晒所有玩具啦!!

一場黎到,
點都買番兩件吖!

一個係放床邊嘅鏡, 開倉價 HK$80
(床邊玩具都買咗三大件!! 不過我有兩張床~)
有一大塊鏡, 有得自己轉轉轉發出聲音, 有咬牙玩具.

另一個就係搖鈴套圈,
街價最平 HK$84, 開倉價 HK$50.
因為我覺得小朋友都應該有一套套圈小玩意,
雖然都要一段時間之後至玩得.
-這個可愛的套圈共有5個環,大小容易讓寶寶去把玩堆疊
-其中的4個套環還是手搖鈴,每個套環有不同的搖鈴音高
-最上一層的套環附著一個可愛會旋轉的小鴨
-教導寶寶認識顏色、大小、同時訓練手眼協調

同場加映:
Fisher-Price 可攜式兩用安撫躺椅 --> 開倉價 HK$480
是同事的剩餘物資啦 :)
原本呢個款式暫時都未係我的購物清單入面,
不過唔使錢貪心的我都攞咗返屋企 :D

多謝~
歡迎多多益善~

產品詳情:
-由新生兒椅開始,把椅背調校成比校平坦的角度
-可輕易調校椅背角度,令寶寶舒適安座玩耍或睡覺
-可愛的小動物刺激寶寶拍打
-座椅旁的小雀兒,可給寶寶玩耍,亦可拆下來玩
-輕柔穩定的震動裝置,可安撫寶寶的情緒
-當寶寶長大可變成一張小童座椅及搖椅
-可輕易摺疊,可輕鬆地拿到其他地方
-備有三點式安全帶
-乘坐孩童最大重量:40磅

No comments:

Blog Widget by LinkWithin