Tuesday, May 25, 2010

電話

亦舒係'畫皮' 話:
电话最奇怪,铃一声响,人人争着去听,是因为寂寞

依家最最最憎電話嚮!
可能我戰勝咗寂寞.

1.
放緊假, 瞓緊覺,
嘈醒咗之後又瞓唔返.
最抵死係如果唔係自然醒我會頭痛.

2.
最怕人係咁長嚮,
一個又一個電話咁接住打黎直到你聽為止!
喂, 我唔係差你錢呀?

3.
手提電話其實某程度上太方便,
佢嚮我又覺得騷擾咗寧靜的生活,
唔聽又好似冇禮貌,
一放假就就唔知聽好唔聽好.

4.
近來最怕係收到大家的關心,
第一句就問: 生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
好似問緊我你死得未一樣.
一日收好幾個,
連續收咗兩個禮拜,
答案就好似見工一樣: 你返屋企等消息啦.

5.
SMS 係偉大的發明,
至少可以選擇覆唔覆.

3 comments:

IRIS said...

生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?
生得未? 生咗啦? 咁幾時呀?

芷蔚 said...

留言冇問題架, 呵呵~
不過你都係返屋企等通知啦!

Jellyfish said...

我決定每日都send個sms問:你今日生咗未呀?

Blog Widget by LinkWithin