Wednesday, May 26, 2010

有水...

11:00PM
瞓係度無拿拿有一大滴水係下面流出黎...
(我知道唔係失禁啦!)
(瞓係度都有水喎!)
(好鬼大滴架喎!)
會唔會係穿羊水呢?
我冇經驗喎.
然後專登等咗半個鐘,
睇吓仲有冇滲多啲水啦,
又唔覺喎.
亦都冇見紅啦.
之後開始有少少緊張,
可能因為真係生得, 可能因為緊張, 瓜瓜都不停的郁,
而且個胯部感覺真係怪怪地,
瞓唔著啦.

覺得可能或者有機會生得之後,
我個腦唸到幾樣嘢.

1.
約咗阿媽聽日晏晝食 pizza-hut 個新 pizza,
咁我食唔食到呢?

2.
瓜瓜係咪真係叫嗰個名呢?
生咗之後要係咁意俾個名醫院認人,
唔係寫陳瓜瓜呀?

3.
會唔會好痛呢?
有幾痛?
會痛幾耐?

4.
再唔瞓如果真係生仔都冇力啦.

5.
唔該大家聽朝唔好打俾我,
咁夜仲唔瞓聽朝要瞓晏啲.
返屋企等消息啦.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin