Tuesday, May 11, 2010

生仔後必做的十件事

1. 減肥! 唔駛講啦, 快快快, 減肥!
2. 染髮, 唔想再見到啲白髮. 仲要留番長啲頭髮.
3. 扒係度瞓, 身體向下.
4. 不停的跳跳跳跳跳!!!!!
5. 著高踭鞋. 以前唔喜愛架, 但係著咗咁耐平底鞋, 高踭鞋令我覺得冇咁媽媽.
6. 擁抱. 跟別人保持距離很久了.
7. 拱橋呀, 摺埋個人掂腳趾呀, 左右伸展呀, 總之腰部運動啦, 好似冇咗腰好耐咁.
8. 揼骨 + 腳底按摩, 本來唔係太大的興趣, 但係好耐冇得做的感覺唔太好.
9. 去旅行! 好想去旅行呀.....
10. 我唔會話想食啲乜嘢, 因為成個懷孕過程都冇戒過口~ (連星星都問我有乜想食! 係咪要乜有乜先??)
(反而依家要唸吓想食乜, 下個月冇得出街食架啦...)

4 comments:

Vivian said...

hello.... haven't leave a message for u for a long time lah....are u interested in 揼骨? there is a place where I usually go to and it is quite good... want to recommend you...

also is the baby gonna be borned any time soon? hope to see the picture of your little boy soon... u already have a full set of plans of what you are gonna do after you gave birth....haha

芷蔚 said...

Hi Vivian, 揼骨唔算上癮嗰隻, 久唔久啦. 你去嗰個係邊處??

Vivian said...

在油麻地...近唔近你呀?

芷蔚 said...

油麻地唔近我呀, 不過我有個鐘意揼骨的朋友住附近, 間嘢叫乜名??

Blog Widget by LinkWithin