Saturday, May 8, 2010

尋晚發夢到依家都仲好記得.

話說我想出街換衫,
發現條褲好鬆, 係條大肚褲啦,
咁就去衣櫃度換番條以前正常的褲,
都係鬆啦,
照個鏡,
仲瘦過未有 bb 之前!
(睇吓我幾咁想瘦...)

然後突然醒覺個大肚唔見咗!
但係又唔記得自己曾經生過仔囉...
仲要走去問人個肚去咗邊??
咁就唔知邊個屋企人同我講你尋晚瞓覺的時候生咗啦!
(吓?? 瞓緊都生到?? 零知覺喎...)
有人就抱個 b 出黎, 係個女囉!
(係咪其實我想生女呢??)

咁我想攞個相機出黎同 bb 影相,
就發現仲未買相機囉!!!
(所以決定一陣間就要去買啦!)

之後我就帶 bb 出去見朋友,
bb 一出世已經好實淨,
頸骨都硬啦, 好勁呀!
(潛意識其實我好驚粉團 b, 大大個 b 無問題, 剛剛出世的感覺好脆弱 :p)

~ 完 ~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin