Sunday, May 2, 2010

樹葬

我: 今晚我想飲雜菜湯.
星: 吓? 你唔係要食啲有營養嘢?
我: 雜菜湯好有營養呀.
星: 唔係呀, 要蛋白質同脂肪呀.
我: 我身體裡面有好多蛋白質同脂肪啦, 分解我身體入面嗰啲得啦.
星: 分解, 死咗就分解啦. 你土葬就有得分解啦.
我: 乜你咁架, 都話咗唔要土葬囉.
星: 咁不如樹葬啦, 我地一齊樹葬啦. 即係將啲骨灰用黎種棵樹啦.
我: 到你死嗰時可能唔想同我係埋同一棵樹架啦.(真係好鬼現實!)
星: 我梗知啦, 依家仲想嗰時講咗先啦, 但係未必有咁嘅機會啦. (不過佢都係.)
我: 咁你揀棵樹之後通知我啦.
星: 咁你想要乜嘢樹?
我: 我要做牛頓!
星: 吓? 蘋果樹有蟲喎. 不如松樹啦.
我: 咁你去揀啦, 又問我!
星: 我地一齊做迎客松吖~

No comments:

Blog Widget by LinkWithin