Tuesday, May 4, 2010

揀大肚相::Asgard

上回講到個攝影師叫我自己打電話去辦公室預約時間,
咁我又死唔信人地唔跟進,
由星期六等到星期三....
係真係唔打黎架喎....

唯有自己打去囉....
有個哥哥聽電話,
問咗單據號碼,
話睇番資料打俾我.
等咗都冇一分鐘就打番黎啦.
仲即刻約到下個禮拜一添
都好快吖.

第一次上 Asgard 寫字樓,
係一幢住宅, 單位係 1/F,
而電梯係由 1/F 開始上, 唔到地下架囉...
要行上一層樓梯,
攰死我.

係上次個攝影師 Jacky 招呼我地,
用一個大大的蘋果螢光幕開住所有的檔案俾我地自己睇,
有 161 張相.
咁佢就簡單介紹吓有啲乜嘢要加錢:
HK$1000 - 20 張連執相
HK$1000 - 8" x 8" 相簿
HK$1000 - 一個大的長形相架, 尺寸唔記得啦.
HK$1000 - 得到所有檔案 (包少少執相啦.)
4 項要晒就 HK$3800.

未上去之前已經同星星講咗唔好阻止我買相, 不過唔做相簿.
一來加一張都只不過係 HK$50,
二來可一不可再, 同一個肚都唔會因為同一個瓜而大多一次,
少少錢又唔介意俾.
所以即時決定俾多 HK$1000 要晒所有 161 個檔案!
決定咗之後就睇得好舒服啦,
只係需要楝 18 張比較鐘意晒做 4R, 同一張 8R.

相片質素呢,
就係愈少布的愈靚 :p
因為藝術感重啲,
有部份相仲做咗黑白添.
著正常衫的呢, 好似自己去公園都影到咁囉.
但係都好滿意, 因為成日影到我的怪表情同怪動作~

Jacky 有問我地需唔需要執相,
例如收手臂, 去肚紋...
但係我覺得唔需要啦,
大肚相就係要自然同埋都係為咗保留最肥(最醜?)最孕婦的一刻,
就是喜歡這樣的 '不完美'.
冇理由個肚咁大條手臂咁幼啩???
有肚紋亦都非常正常喎!

成個過程都係得星星同我兩個人慢慢揀,
絕無硬銷!
睇完叫番 Jacky 黎睇一睇最後決定同俾錢.
非常舒服~
成件事只係用咗 HK$1680 咋!
好開心~

不過....
再一次,
我問幾時有製成品,
佢話兩個禮拜左右,
又叫我到時自己再打電話黎約囉~
依家約定兩個禮拜後好難咩??

No comments:

Blog Widget by LinkWithin