Saturday, April 24, 2010

中醫覆診 (n)

中途已經睇多咗幾次中醫,
不過冇乜特別就冇寫啦.
呢個係今日的對話:

醫: 平時鐘意食乜嘢多呀?
我: 麥當勞, 雪糕, 珍珠奶茶, 許留山.
醫: 食得密唔密吖?
我: 一個禮拜兩次左右啦.
醫: 唔好食醃製品, 要食新鮮嘅嘢.
我: 要食蛋吖麻!
醫: 咁你有冇食吖?
我: 豬柳蛋漢堡裡面咪有蛋囉!
醫: 係喎有蛋喎, 但係豬柳都係醃製喎. 咁你有冇食家鄉雞?
我: 尋日至食完!
醫: 都唔好食啦, 咁唔好呀, 第時你就就知道啦.
我: 咁好難架喎...

要戒口不如俾條命你啦...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin