Monday, April 5, 2010

五日假期的第二天::紫菜豆腐魚片湯+椒絲腐乳通菜+薑汁煮蠔

冇(得)約人,
因為要做一點(很多!)家務事.

洗衫都洗咗三機.
一機白, 一機彩色, 一機床單,
仲要換燈泡, 煮飯, 洗碗, 熨衫!
另外就收好個走佬袋, 以防突然間要入醫院.
有一半係星星做架! 很讚!

洗衫唔駛睇住嘅,
我就玩吓個 FB 的新遊戲 Hotel City! 好忙:P
同埋煲吓新一輯的 Project Runway 同 ANTM!
悠悠閒閒的, 又一天.
還有一齊睇咗 '旺角監獄',
不過非常一般頗無聊的劇情.

四點幾就一齊去買餸,
為咗星星想食蠔,
行咗兩個街市!
今日煮三個餸都係第一次整 :p

先煲湯,
紫菜豆腐魚片湯.
紫菜 1 塊 (HK$4/塊)
豆腐 1 磚 (HK$3/磚)
炸魚片 1 小條(HK$6)
所有材料放埋一齊的滾湯.
加少少鹽同胡椒粉.
超簡單,
不過煲得太多水,
所以有啲淡.

椒絲腐乳通菜
通菜 1 斤(HK$12/斤)
腐乳 2 磚
小辣椒 2 條
唔知阿媽係邊度買,
小辣椒好辣!
不過呢個餸我最滿意,
所以寫吓做法啦.
1. 先炒香已切粒辣椒
2. 通菜分開葉同枝, 先炒枝至軟身再放葉
3. 腐乳搗爛加小小水, 倒落已熟的菜一齊炒多陣
4. 上碟~

薑汁煮蠔
星星超鐘意食蠔,
拿住本壹週刊黃双如的食譜係咁話放假的時間煮啦, 記得喎.. 記得喎.. 記得喎.. 記得喎.. 記得喎.. 記得喎..
得啦, 記得啦.
筒蠔 (HK$68/筒)
蔥幾棵 @HK$2
薑 1 舊
參考黃双如的作法冇跟足, 因為都買佢啲料 :P
呢個真係比較多工序.
1. 煲個熱水同啲蠔飛水, 然後用廚房紙印乾
2. 炒薑絲, 放啲蠔一齊煎, 再放埋啲薑汁/ 薑蓉
3. 加埋啲蔥煮多陣
4. 最後贊少少酒, 得咗!

飯後仲有芒果~
都幾好架.

我問星星: 今晚餐飯好冇食呀?
星: 好食呀.
我: 係咪真架..
星: 假嘅都食晒, 連條蔥都食埋都假得有誠意啦.
我: &*(@&#(^#(&@

No comments:

Blog Widget by LinkWithin