Wednesday, April 21, 2010

午夜怪談

一如平時,
早瞓 (9.30pm!!!) 嗰日半夜 (2.00am!!!) 就會醒.
咁我走出廳食個餅上個網就返入房啦.
由於陳生係瞓出面,
所以我出出入入都會經過佢.

我返入房之後,
陳生發出怪聲...
佢指住個窗台上面窗縫滲入那小小的光線話: &*(@#^*@%$^* (我都聽唔到佢講乜??)
我: 咩話?
星: (繼續指住) ^&&()&*)*
我: 講乜乸嘢呀???
星: (繼續指住, 口齒不清的說) 你話係菜心定芥蘭?
我: 咩呀?? 冇嘢呀??
星: 菜心定芥蘭?
我: 半夜三更問乜嘢菜心定芥蘭呀? 痴咗線呀??
星轉個身冇理我啦.
咁我都冇理佢再瞓過.

第二朝起身,
我問佢記唔記得尋晚問我問題?
好在... 佢記得有講嘢但係唔記憶內容.
星: 可能發夢的時候食緊嘢喎.
我: 邊有人咁為食架? 發夢都掛住食!
星: 我都係食菜啫, 又唔係鮑參翅肚!
我: 鬼知你係咪已經叫到一枱都係仲要加碟菜呀!

夜媽媽, 問啲咁無厘頭的問題,
好彩我唔驚啫!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin