Monday, April 19, 2010

焉知非福

上次決定咗嘅陪月員的手傷了.
仲介說會介紹另一個,
是原本那個的同班同學.
會唔會一樣咁好呢??

約咗直接去屋企見面,
因為佢會順便話我知有冇嘢需要補購.
結果都係好快決定咗新的陪月員.
(雖然都係上一個感覺好啲, 不過算啦.)
佢係基督徒, 應該有一定的愛心嘅.

同陪月員講坐月時嘅食譜.
我: 我非常偏食, 俾啲菜我得架啦.
陪月: 生咗仔要食啲補嘅嘢.
我: 所有補嘅食物我都唔多鐘意食 :p
陪月: 要食啲肉, 例如鮮奶燉雞.
我: 我都唔鐘意食肉...
陪月: 咁都有啲齋食譜嘅, 腐竹, 豆腐咁.
我: 啱架啦, 食齋就啱架啦.
陪月: 生仔之後食啖飯, 真係覺得特別好味.
我: 咁我想試吓, 咁大個女都從未覺得飯好味. 我都唔鐘意食飯.
星: 你俾個麥當當佢就最啱!
我: 係呀係呀!
陪月: 咁又唔得...

陪月都俾我激死 :p
下個月又多個人係屋企陪我,
好擔心 :p
其實我係屋企的時候真係鐘意一個人做獨孤精.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin