Sunday, April 4, 2010

五日假期的第一天::瓜瓜的教材

去咗深圳,
任務主要有兩個:
1. 買瓜瓜的教材
2. 睇吓裝修的原材料

今次真係生之前最後一次啦,
我成日唸如果一個唔覺意係深圳生咗個仔,
咁佢係內地人定係香港人呢??

第一站去書城,
好多選擇囉...
我要英文同普通話的 CD / DVD,
瓜瓜暫時淨係聽得啦,
唔好以為佢仲細聽唔到, 佢係唔識講,
但係腦裡面係有記憶,
到佢真係返學的時候就快上手啦.
而且小朋友係兩歲前都唔應該睇電視,
因為電視畫面太閃,
對佢的眼球發育唔係咁好.

英文的買咗簡單生字的教學,
係 Tom & Jerry 的版本,
人民幣78 / 盒, 6 隻 VCD.
因為我原本想買的芝麻街版本冇貨.
香港買迪迪尼一套要 HK$30k+,
依家人民幣幾百蚊就有啦,
而且係英文 / 普通話版,
仲可以學兩文三語.
而且買迪迪尼的壞處係小朋友由細見同一個公仔長大,
自然會對佢有偏好,
佢想買的任何東西都想有嗰個公仔的嘜頭,
狂買迪迪尼你就麻煩啦.

普通話就係陳生的選擇,
一盒有齊唐詩三百首, 論語同依家好興的弟子規.
係, 陳生係好熱愛中國文化.
不過我都覺得聽唐詩有多啲文化修養,
呢個就好似聽故事書咁囉.
人民幣160, 10 隻 CD+ 2 隻 DVD.

小姐好好人,
佢知道我真係好想買芝麻街版本,
不過店內的芝麻街教材只適合一歲以上小朋友,
送咗一隻試聽版俾我啦!

原本仲想買格林 / 安徒生童話,
不過聽吓先啦,
呢幾盒聽到厭先啦.
另外綠色一小盒的是小朋友認字咭連 CD,
都係普通話 / 英文,
係夜冷店買 HK$20.

第二站係建材城,
去咗百安居 (即係 B&Q) 同埋宜家.
百安居價錢真的比香港便宜,
不過唔係我地鐘意的貨式,
參考吓都好嘅.
宜家超大,
款式比香港多,
價錢就係減價的貨比香港的平多啦.

未夠鐘食飯,
睇咗少少 BB 用品,
主要係見到 Eva 地墊的實物.
60 x 60 x 2cm 厚的, 人民幣 55 / 4 張
60 x 60 x 2.5cm 厚的, 人民幣 40 / 2 張
價錢同淘寶差唔多,
但係陳生話自己攞番香港不如俾少少錢人地送到屋門口.

臨走之前仲去咗買阿哥話好甜的芒果!
香港見到最平 10 蚊 / 5 個.
深圳 20 蚊買咗 16 個!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin