Sunday, March 7, 2010

PhD in....

我: 其實湊 bb 可唔可做 PhD? 幾百樣嘢要研究, 樣樣都要睇真啲.
星: 係囉, 仲有結婚都可以做 PhD, 都係一樣深入的研究.
我: 淨係啲 blog 都可以交論文啦. 但係屬於邊一科呢? 係咪人文科學呢? 拿拿臨寫個簡介申請睇吓收唔收我啦!
星: 我都係 PhD, PhD in 鋅盆!!
我: (已經笑到出唔到聲...)
星: (仍然一本正經.) 係喎. PhD 就係專門研究人地唔留意又非常冷門的東西, 我的專業係鋅盆!
我: (係咁笑... 係咁笑... 係咁笑... ) 好專門... (係咁笑... 係咁笑... 係咁笑... )

No comments:

Blog Widget by LinkWithin