Thursday, March 25, 2010

Misocool

到 K-11 吃午餐,
漫無目的.
用商場電腦睇吓目錄, 選了日本菜,
有好幾個選擇,
然後揀了 Misocool.

冇午餐,
主菜 ~HK$45-65,
可以加 $20 轉套餐, 有 2 個前菜 (5 個選擇) 同飲品.

一人一個蒸蛋, 好滑,
我要三文魚沙律壽司, 一般般啦.
佢要味噌湯, 熱烘烘, 真係用味噌唔係開粉.

叉燒豬骨湯拉麵
啲餸沉晒底, 淨係見到啲湯! 好頹...
嚇得我以為冇餸 :p
叉燒係一角角, 唔係一片片,
但係都幾好食,
拉麵爽口,
豬骨湯好濃不過都幾油.

海鮮芝麻醬冷麵
冷麵彈牙,
麻醬味好香, 酸酸地,
仲有好多一粒粒的芝麻,
可惜蝦同埋北寄貝唔太新鮮, 完全冇味,
好彩個麵淨係食個汁都夠啦.
我清晒 :D

我的熱檸水, 他的熱 coffee.
佢話都唔錯, 不過上枱的時候好似得半杯多啲.


埋單 ~HK$150,
可以再食.

Misocool
地址 : 尖沙咀河內道18號K11購物藝術館B231-B233舖
電話 : 3122 4477
類別 : 日本菜

2 comments:

iRis said...

乜咁岩既..我今晚都會去quarry bay 個間misocool ar~~~~~~~~~~~~

芷蔚 said...

quarry bay 間 misocool 係 openrice 多好多好評架!

Blog Widget by LinkWithin