Monday, March 8, 2010

奶泵::Medela Swing

希望餵母乳,
所以出生前關於餵哺的準備都係以母乳用品為主.
希望到時唔會供應不足...
未有唸會餵幾耐,
真係想像唔到日日坐係屋企時時餵仔.
最緊要都係買齊裝備!

奶泵係其中一樣必需品.
咁貼身同重要的奶泵唔應該慳~
Medela 係當中的名牌, 口碑最好.
都有人推介 Avent.
唔會買手動型, 想攰死人咩... 手動要個泵做乜呢?

研究咗一輪, 似乎 Medela 的 Swing 實際啲.

單電泵, 兩階段, 比較靜, BPA free.
雙電泵貴好多, 而且壞咗一邊咪好煩?
護協賣 HK$1296 (一定要護協証).

別人的部落格寫得好啱:
當然唔用泵都餵到 BB嘅,不過可能餵得冇咁好,奶水出得唔理想,亦較花時間。而且,平時媽咪谷奶, BB又未必要食住,咁就可以泵定出來,既減輕媽咪谷奶嘅痛楚,又可以儲定奶方便餵 BB。仲有,如果奶水多而唔泵出嚟,到餵 BB果陣,可能會因為奶水太多,而令 BB嗆親。

仲有部落格:
雖然好多人都主張埋身餵
我係醫院時都比好多個姑娘話過
問我點解唔埋身餵
不過對於我呢d在職媽媽黎講
兩個月後都係要用奶樽餵
而阿b又唔肯埋身食
只要有充足奶量
埋身食 vs 用奶樽餵
我覺得係冇分別既
因為阿b都係食人奶jer
而且我仲可以好清楚知道阿b每餐食到幾多
夠唔夠量,要唔要補奶都知得一清二楚
而且工人又可以幫手餵
我又可以成機抖下
希望放完產假返工後都KEEP 到個奶量啦~

我都會儲糧多架啦 :)
知道佢食咗幾多,
自己又可以控制準時泵奶,
而且可以出街 / 返工啦~
(暫時都唸得好理想 :D)

還有其他配套. (未格價.)
儲奶袋: 好多人話 Boots 平靚正. HK$67.5 / 40個 @BabyOutlet
每個只可以用一次, 要用幾多呢?
咁煩我又維持到幾耐?
題外話:
因為暫時淨係見到 Baby Outlet 有得賣就走咗上去
不過唔係咁鐘意間舖, 明明網上寫 HK$67.5,
舖面標價 HK$75! 買滿 HK$300 做會員有九折.
之後我問小姐明明見到網上係 HK$67.5 喎,
小姐叫我買多少少嘢, 差唔多數都俾九折,
但係我真係冇其他嘢買啦, 啲嘢又唔係特別平,
咁又唔係趕住用, 所以咪唸住走再睇吓先囉,
點知個小姐又即時話: 算啦算啦, 俾埋你啦.
好似好唔老實咁!
結果都買咗兩盒, 但係個心唔舒服囉.
有冇人將會去泰國幫我買啲返黎呀? 好細盒好輕架咋! 人地寫 ~HK$30 / 盒咋... 平一半呀...

吸奶喇叭: 都係好多人話清潔的時候用熱水煲燒毒, 煲多幾次就要換.

Nipple Cream: Avado Nipple Care Balm, 有機又保護皮膚, 澳洲買平多啦, 唸住一系列 BB 護膚都用佢, 唔該阿玲 :D

---------------------------------------------------
Medela Swing
市面上唯一擁有突破性兩階段吸奶功能的單電泵
1. 刺激乳腺:模仿嬰兒開始時快速的吸啜動作,增加母乳分泌
2. 吸取母乳:依照嬰兒較慢而深吸的吮啜,吸力輕柔而舒適
操作寧靜,可按須要調校吸力
附設腰帶夾及掛頸繩,使用極為方便
單觸式 Let-Down 按掣,令操作更有效快捷
體積輕巧,方便攜帶
每套附有:奶泵及組件 / 儲存袋 / 儲奶樽 / 掛頸繩
瑞士製造
--------------------------------------------------------
Boots 即棄儲奶袋40個裝
容量: 7 oz x 40's
適用於雪櫃冰凍或冷藏庫
拉鍊密封式設計
預先消毒 即取即用
可獨立企穩
每盒 40 個裝 (9 oz 容量)
--------------------------------------------------------
Avado Nipple Care Balm 有機牛油果油乳頭保護啫喱 60ml
特別為保護乳頭而設,
配方無香料,
入豐富葵花油、蜂膠、金盞花油及維他命E,
每次哺乳後塗於乳頭周圍氐,
可柔潤和保護,
並紓緩哺乳引起的乾裂和損痛,
嬰兒安全吞食。

2 comments:

瑤姑 said...

我31/3-9/4會去泰國呀,如果見到就幫你買丫~係咪間間boots都有得賣架?

芷蔚 said...

好羡慕呀... 去咁多日... 去 bkk 呀?
你能夠幫我買就實在太好啦~ 因為每個袋只可以用一次, 好快就用完.
理論上係間間 boots 都有, 數量隨意啦, 點都應該用得著. 你個喼有位就買啦, 冇都唔緊要, 因此唔急. 十萬個謝謝!!!

Blog Widget by LinkWithin