Friday, February 26, 2010

下一站,幸福

新年預告裡面的項目完成了大部份.
'Twenties Girls' -- Shopaholics series 好睇好多.. 呢部淨係得後面的 50 頁比較好一點.
'人生拍賣會(2)--褫魂奪愛' -- 呃錢.. 點解要分開兩部書?? 又係一般般囉.
'Angels and Demons' -- 繼續中, 不過真係睇得好慢...
'海派甜心' -- 很好, 個人比較鐘意呢類開心輕鬆攪笑懶浪漫的台劇.
'Material Girl' -- 睇開的網站搵唔到第二集! 慢慢黎囉, 橫掂仲播緊.

然後就嘗試開吓下一站,幸福.

睇咗半個鐘, 吸引唔到我 :p
首主題目聽到都知會催淚就冇心機.
最怕喊苦喊忽!
吳健豪成日做富家子, 未見特別,
安以軒眼睛很大但係空洞, 個人唔係咁喜好呢類有啲似趙薇的大眼公仔娘娘地的樣.
可能因為未出小小彬,
會試吓睇多少少睇吓會唔會令我有所期待啦.
(雖然睇完劇情預告都唔覺得好睇 :p)

2 comments:

BABY said...

最近我睇左套"求婚大作戰"日劇( 都幾耐以前), 我覺得唔錯, 有無睇過?? 我覺得你都會鍾意!

芷蔚 said...

但係日劇要睇字幕喎...
等我過幾日開黎睇吓啦.

Blog Widget by LinkWithin